miercuri, 18 septembrie 2013

Review Essence BB Cream

   Am cumparat BB Cream de la Essence acum ceva vreme, deci pot spune ca mi-am format deja o parere despre el. Pot spune sincer ca a fost primul produs Essence care m-a dezamagit. Aveam asteptari destul de mari de la el, dar din pacate nu s-a ridicat la nivelul lor.
 
   Desi am luat cea mai deschisa culoare, si anume 02 natural, e mult prea inchisa pentru mine. Ma asteptam sa se adapteze cat de cat la tenul meu, dar nu s-a intamplat si am ajuns sa arat ca un pufulete cu branza, si mie personal nu mi s-a parut ca ar ascunde imperfectiunile. De asemenea, desi scrie ca e oil free, tenul meu parea foarte gras dupa aplicare. Alt lucru care m-a deranjat foarte tare a fost mirosul neplacut. Nu stiu daca am patit-o doar eu, dar ma deranja foarte tare.

   Swatch:


    Nu stiu cat de bine se observa, imi cer scuze pentru calitatea pozelor


   Singurul mod in care l-am putut folosi a fost combinat cu o crema hidratanta.

In concluzie:
Pros: - hidratant
- SPF 30
- pret mic (14lei)
Cons: - nu e potrivit pentru persoanele cu ten gras
-culori inchise, neadaptabile
-miros neplacut
- putere de acoperire mica

   L-as recumpara? Nu, clar nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu